فوتبال ساحلی امیدهای باشگاه‌های کشور 

فولاد هرمزگان به دور دوم راه یافت، شهرداری بندرعباس از صعود باز ماند 



مرحله اول گروه دوم مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور رده امید به میزبانی فولاد هرمزگان به پایان رسید.
به گزارش صبح ساحل، مرحله اول مسابقات گروه دوم قهرمانی فوتبال ساحلی باشگاه های کشور رده امید با حضور تیم های شهرداری بندرعباس،  دریانوردان بوشهر، منطقه آزاد چابهار، شهید پور جهانی رفسنجان به میزبانی فولاد هرمزگان در زمین ساحلی غدیر بندرعباس برگزار شد. 
در این مسابقات و در روز نخستفولاد هرمزگان،  شهرداری بندرعباس را دو رقمی کرد. در این بازی  فولاد هرمزگان با نتیجه ۱۰ بر ۲ از سد شهرداری بندرعباس گذشت. امیرحسین حمزه پور (۳بار) ، امیرحسین تنیان (۲بار) ، حمید سالاری ، عبدالعظیم پزشک ، امیرحسین دهقانی ، حسین دولتی و علی دهقانی گلزنان فولاد در این شهرآورد بودند. همچنین سبحان شفاعی مهر و محمد محمودی گل های شهرداری را به ثمر رساندند.
در دیگر دیدار روز افتتاحیه ، دریانوردان بوشهر ۶ بر صفر  شهید پور جهانی رفسنجان را شکست داد.
در روز دوم لیگ برتر فوتبال ساحلی امید های کشور تیم فوتبال ساحلی فولاد هرمزگان در مصاف با منطقه آزاد چابهار به پیروزی ۵ بر ۴ در وقت های اضافه دست یافت.‌ دیگر نماینده استان شهرداری بندرعباس با نتیجه ۴ بر ۱ مغلوب شهید پورجهانی رفسنجان شد.
شهرداری بندرعباس در سومین روز مسابقات فوتبال ساحلی امید های باشگاه های کشور مقابل نماینده بوشهر شکست خورد. در این بازی شهرداری با نتیجه ۷ بر ۳ مغلوب دریانوردان بوشهر شد. در بازی دوم روز سوم منطقه آزاد چابهار با نتیجه ۷ بر یک تیم  شهید پورجهانی رفسنجان را شکست داد. در روز سوم دیگر نماینده استان فولاد هرمزگان  استراحت داشت. 
در روز چهارم تیم فولاد هرمزگان به مصاف تیم شهید پورجهانی رفسنجان رفت و سومین پیروزی پی در پی خودش را کسب کرد. در این بازی فولاد هرمزگان  با نتیجه ۵ بر ۲ به برتری دست یافت تا با این پیروزی خیالش از صعود به دور دوم مسابقات راحت شود.
در دیگر مسابقه روز چهارم منطقه آزاد چابهار ۶ بر ۴ از سد دریانوردان بوشهر گذشت.
در روز پایانی مسابقات گروه دوم مرحله نخست لیگ امیدهای فوتبال ساحلی کشور تیم فولاد هرمزگان که از پیش صعودش به مرحله بعدی قطعی شده بود برابر تیم دریانوردان بوشهر تن به شکست دو بر یک داد.
در این دیدار ابتدا امیرحسین حمزه پور برای فولاد هرمزگان موفق به گلزنی شد اما محمدرضا نیلاب دو بار دروازه فولاد را باز کرد. بدین ترتیب تیم های دریانوردان بوشهر و منطقه آزاد چابهار با ۹ امتیاز و فولاد هرمزگان با ۸ امتیاز به مرحله بعدی مسابقات صعود کردند. 
این مسابقات با حضور ۱۴ تیم در سه گروه به میزبانی تیم های زردپوشان سیاهکوه اردکان ، فولاد هرمزگان و حیات داوود بندر گناوه پیگیری می شود.
در پایان دو تیم برتر هر گروه به علاوه دو تیم برتر سوم راهی مرحله دوم می شوند.
 
برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها